Το Μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο (επίσης γνωστό ως digital marketing, web marketing, online marketing, μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης, ή e-marketing) είναι απλά ένας τρόπος για να εμπορευόμαστε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας χρησιμοποιώντας το Διαδίκτυο. Το Μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο είναι ουσιαστικά ένας συνδυασμός μεθόδων που περιλαμβάνει τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), την pay-per-click διαφήμιση, το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, και τέλος την χρήση των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης, δημιουργώντας μια ολοκληρωμένη λύση για την διαδικτυακή εκστρατεία σας.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Digital Marketing έχει ως βασικό σκοπό να βοηθήσει τους εκπαιδευομένους να κατανοήσουν τις βασικές αρχές και τις έννοιες, αλλά και να αποκτήσουν εξειδικευμένη γνώση σχετικά με τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την εφαρμογή μιας στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ. Το πρόγραμμα δεν έχει τεχνικό χαρακτήρα και δεν απαιτεί προηγμένες γνώσεις Πληροφορικής, οπότε μπορεί με ευκολία να το παρακολουθήσει κάποιος με βασικές τεχνικές γνώσεις Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών.
Απευθύνεται σε στελέχη μάρκετινγκ όλων των ιεραρχικών επιπέδων, στελέχη δημοσίων σχέσεων και διευθυντές προϊόντων, μπλόγκερ και κειμενογράφους μέσων κοινωνικής δικτύωσης, εκπροσώπους για τη διαχείριση των σχέσεων με τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, διαχειριστές σχέσεων με τις διαδικτυακές κοινότητες και ειδικούς, σχεδιαστές στρατηγικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης και συμβούλους και φυσικά σε όλους όσους θέλουν να ξεχωρίσουν εμπλουτίζοντας το βιογραφικό τους.
Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται με πρακτικό μάθημα που περιλαμβάνει και την ενεργή συμμετοχή του εκπαιδευόμενου στο να φτιάξει την δική του start up επιχείρηση, να οργανώσει το marketing επιχείρησης και να μελετήσει πετυχημένες στρατηγικές digital marketing σε επιχειρήσεις. Το πρακτικό μέρος τον φέρει στην αγορά και στις απαιτήσεις του σύγχρονου τρόπου ψηφιακού marketing. Μέσα από την εκπαιδευτική υποστήριξη θα εμπλακεί και θα εμπεδώσει ουσιαστικότερα την διαδικασία και τα αποτελέσματα του digital marketing.
Περιγραφή της διδακτέας ύλης :
- Έννοιες Ψηφιακού Μάρκετινγκ (Digital Marketing)
- Διαδικτυακή Παρουσία
- Ρύθμιση Πλατφόρμας Κοινωνικής Δικτύωσης
- Διαχείριση Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης
- Διαδικτυακό Μάρκετινγκ και Διαφήμιση
- Αναλυτικά στοιχεία ιστού επαγγελματικού επιπέδου (Analytics)